Beoordelingen van Little Toko Son

Recente recensies

4.0
Anoniem
22 augustus 2025

Heerlijk gegeten (alweer). Aanrader!!

Sanstip
18 augustus 2025

Bestellen en bestellen ging supersnel via de website. Ik ben het in de winkel gaan ophalen: het was er wat chaotisch voor en achter de counter. dat ben ik echt niet gewend van little toko. De sushi was wel heerlijk.

Mandy
14 augustus 2025

Ondanks de warmte snelle bezorging. Heerlijke poke bowl met kip gegeten. Was goed gevuld en heel lekker

De Wit
10 augustus 2025

Prima

Elisabeth
6 augustus 2025

Het was zeker heel erg lekker.. maar de gevraagde extra gember en wasabi was er niet bij gedaan. Telefonisch contact opgenomen. Degene die opnam kwam niet verder dan haar verontschuldiging daarvoor. Ik had zeker geen gratis sushi verwacht maar al had ze gezegd dat bij de volgende bestelling die gember en wasabi er extra worden bij geleverd was het al oké geweest! Misschien de onervarenheid?

Yolanda
6 augustus 2025

Powkebowl garnalen was heerlijk, als ik de mais tenminste ruil voor mango, dan is hij perfect, tijdje terug, was het iets minder omdat ik de vorige eigenaars gewend was, die deden er meer ingrediënten in als bij de nieuwe eigenaren, en mais was hun nooit deden, maar tegenwoordig zit er weer wat meer ingrediënten in en is hij weer goed op de mais na dan, maar ja das mijn ding die lust ik gewoon niet 😁 dus nu is het 5 sterren 👍

Sanstip
6 augustus 2025

Makkelijk te bestellen. Alles stond op tijd klaar en bivanal was het heerlijk! We missen wel de pokebowl beef flambee 🤭 op de nieuwe kaart

M uit Son
2 augustus 2025

1e bestelling 3 weken geleden: saus en stokjes vergeten. Deze werden nabezorgd, na bellen. 2e bestelling vandaag: sashimi box a 20 euro vergeten. Na bellen is deze bezorgd, incl een extra gerecht, met excuses. Goed opgelost dus! Hoop wel dat ze voortaan 4 ogen principe toepassen zodat er niets vergeten wordt.

Miep
2 augustus 2025
Yolanda
30 juli 2025

Was weer heerlijk 👍

Marc Wolf
30 juli 2025

Eten was lekker, vers en op tijd klaar.

Sascha
28 juli 2025

We hadden 2 uur van te voren een bestelling via internet doorgegeven. 19.30 was de bezorgtijd en vervolgens om 19.43 werd ik gebeld dat de beef op was. Alternatief kip doorgegeven. En vervolgens zat er bij de bestelling garnaal. Om 20.15 gebeld om te vragen wat de status van onze bestelling was. Was onderweg. Denk dat we rond 20.30 de bestelling hadden. De bestelling was niet compleet. We misten twee dingen. Gebeld en doorgegeven. Vervolgens werd deze om 21.30 (lees een uur later) door een medewerker gebracht. De loempia’s waren helaas zacht. Reden van dit alles was dat het druk was. We vonden de sushi droog en dat maakte het minder smakelijk. We eten vaker sushi en weten hoe sushi zou moeten smaken. Heel jammer, want de gerechten zien er erg lekker uit bij Little Toko, maar wij gaan hier niet meer bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Little Toko

Best Sascha, Allereerst willen wij u hartelijk bedanken voor uw vertrouwen en de bestellingen die u bij Little Toko heeft geplaatst. Wij willen onze oprechte excuses aanbieden voor eventuele vertragingen bij de levering van uw bestellingen. Door een tijdelijk tekort aan bezorgpersoneel zijn sommige zendingen helaas later aangekomen dan gepland. Wij doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk te verbeteren. Als blijk van waardering voor uw geduld en loyaliteit, bieden wij u graag 15% korting op uw volgende bestelling aan met de kortingscode: KORTING15. Nogmaals dank voor uw begrip en het vertrouwen in onze producten. Wij blijven ons inzetten om u de beste service en kwaliteit te bieden. Met vriendelijke groet, Little Toko

Pamela
28 juli 2025

Eten is heerlijk maar wachttijden zijn enorm lang uiteindelijk besloten het zelf maar op te halen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Little Toko

Bedankt! Ik wens je een fijne en warme vakantie met je familie toe!

Karin
28 juli 2025

Teleurstellende ervaring. Na 2 uur wachten zijn we de bestelling zelf maar gaan halen. De warme gerechtjes waren allemaal lauw en van matige kwaliteit. Ook de sushi was niet bijzonder meer, maar dat was aan de prijs niet te merken. Jammer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Little Toko

Geachte klant, Allereerst willen wij u hartelijk bedanken voor uw vertrouwen en voor de bestellingen die u bij The Deli Company Valkenswaard heeft geplaatst. Wij bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele vertragingen bij de levering van uw bestellingen. Door een tijdelijk tekort aan bezorgpersoneel zijn sommige zendingen helaas later aangekomen dan gepland. Wij doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk te verbeteren. Als blijk van waardering voor uw geduld en loyaliteit, bieden wij u graag 15% korting op uw volgende bestelling aan met de kortingscode: KORTING15. Nogmaals dank voor uw begrip en het vertrouwen in onze producten. Wij blijven ons inzetten om u de beste service en kwaliteit te bieden. Met vriendelijke groet, Het team van The Deli Company

Samantha van Rooij
27 juli 2025

Helaas dit keer niet zoals gewent. We hebben 1,5 uur op de bestelling gewacht en 2x terug moeten gaan omdat de bestelling niet klopte. Alleen een excuus van de serveerster voor de wachttijd maar verder niets. Helaas was een deel van de bestelling ook koud geworden doordat we moesten wachten op missende gerechten. Al met al zeker de best prijzige bestelling niet waard. Verder waren de koude gerechten wel lekker.

Nicolien
27 juli 2025

Super lekker! Wij komen steeds weer terug.

Leontine
26 juli 2025

Heerlijke pokebowls en snel thuis bezorgd .

Franca
24 juli 2025

Het was heerlijk

Maik
18 juli 2025

Het was meer rijst dan sushi jammer maar zeker niet voor herhaling was voorheen altijd zo goed bij de vorige eigenaren is echt niet de kwaliteit wat het ooit is geweest

Sandra
16 juli 2025

Heerlijk eten en netjes snel geleverd.

Margot
16 juli 2025

Heerlijke sushi. Bij bezorging stokjes en saus vergeten, maar nog na komen bezorgen. Top

Koen
16 juli 2025
Toos de Wit
9 juli 2025

Sushi s smaken goed. Maar vind het belachelijk dat je moet betalen voor het plastic zakje. Ook al is het maar 10 eurocent en voor de service.

Judith Bijlsma
3 juli 2025

Het eten was goed maar mijn bestelling werd 45 min later geleverd. Ik had om 16.48 besteld voor levering 17.45-18.00 en om 18.30 werd mijn bestelling bezorgd.

Paulo
30 juni 2025
Anton
30 juni 2025

Heerlijke pokebowl en sushi, aardige bediening. Een echte aanrader!!!

Erna
28 juni 2025

Super vers en echt heerlijk

Van ruremonde
16 juni 2025

na wisseling van de eigenaar is het speciale er vanaf. Een paar keer nog geprobeerd, maar vergeleken met de vorige zit er meer rijst in de poke bowl, minder diversiteit aan groente en is de prijs gelijk. Zoals gezegd, het speciale is er vanaf en wij haken dus af als koper

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ruud Warringa
16 juni 2025

bij het gerecht zaten geen groene bonen ( staat wel op het plaatje) en de smaak was minder dan voorheen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Twan
15 juni 2025

Op tijd geleverd. Heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hurks
11 juni 2025

Sushi is heerlijk hoor! Maar de bezorging: 1,5 uur te laat! Dat levert voor mijn gasten en mijzelf ergernis op en een hoop geregel...

Deveney
11 juni 2025

Heeeerlijk 😍🙌🏻

De Wit
10 juni 2025

Sushi s prima Maar betalen voor plastic tas een dikke min

Kees van den Akker
9 juni 2025

het was super

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sanstip
4 juni 2025

Heeeerlijk! Nergens anders kan ik zulle lekkere sushi bestellen!

Ingrid
31 mei 2025
Sanstip
26 mei 2025

De sushi is nog steeds erg lekker, maar het was toch anders dan anders. De pokebowl had meer rijst dan normaal en minder verse andere ingrediënten.

Martha
23 mei 2025

Superlekkere sushi! Stond klaar op de afgesproken tijd.

Jenny
18 mei 2025

We hadden deze kip Poké bowl al een paar keer eerder gehad. Maar er was wel wat veranderd aan het vlees, en de samenstelling. Wij vonden het voorheen lekkerder.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ingrid
12 mei 2025

Heerlijk gegeten, we hebben ervan genoten! Bestelling was nog niet klaar, maar werd vers bereid, toen minuten wachttijd.

Sylvie
11 mei 2025

Het is altijd weer een genot om hier eten te bestellen. Altijd lekker en vers bereid.

Harry
8 mei 2025

Lekker lekker lekker vers. Wij bestellen er vaker omdat het lekker is.

Paulo
5 mei 2025
Bertran De Beer
2 mei 2025

Op juist moment klaar om afgehaald te worden, heerlijke sushi, supervers !

Sophie
1 mei 2025

Helaas tweede keer te laat bezorgd. Kwaliteit eten wel heel goed.

Pasanea
1 mei 2025

Bestelling werd zeker 30 minuten te laat bezorgd. Dat is niet erg maar wellicht kunnen jullie dat laten weten. Telefonisch waren jullie niet bereikbaar in eerste instantie. Loempia’s waren niet gaar en aan de Yakatori zat veel vet. De warme gerechten stonden op de koude waardoor de sushi warm was. Deze zou ik apart verpakken. De kwaliteit was niet zoals ik gewend ben.

Sanstip
27 april 2025

Even wennen aan de nieuwe indeling van de gerechten. Ben altijd gewend om steeds hetzelfde te bestellen en nu moest ik even mijn weg zoeken. Het is gelukt en de sushi was heerlijk. Wij willen geen andere sushi dan de sushi van little toko!

Danielle
26 april 2025
Bo
22 april 2025

Enorm genoten van onze pokebowl en sushi! Bestellen vaker bij Little Toko maar het leek wel nog lekkerder dan normaal. Heel vers en heerlijke smaak! Bezorging duurde langer dan aangegeven, maar het was tweede paasdag dus drukte is begrijpelijk.

Panthera van Son
19 april 2025

Heerlijk eten. bezorging duurde lang maar erg vriendelijke bezorging, werd excuses aangeboden dat het zo lang duurden en zelfs wat extra's bij de bestelling gekregen. Erg netjes

A
18 april 2025

Kwam er na bestelling pas achter dat er een nieuwe eigenaar is. Dat verklaard het veranderen menu en hogere prijs. Helaas is dat te merken aan de smaak. Het is prima maar niet meer zo lekker als het was.

Yolanda
17 april 2025

Op zich lekker maar mis de mango stukjes (die vond ik juist heerlijk er in) en er zit nu maïs in wat ik niet lust, en er zit meer rijst in dan ingrediënten, garnalen en groene zee wier zijn minder als bij de vorige eigenaar. Smaak is goed

Reactie van Little Toko

Beste klant, Wij zijn dankbaar voor uw bestelling. Ons menu is inderdaad veranderd, wij doen namelijk in plaats van de mango avocado en mais. Er waren veel klanten die de avocado en mais lekkerder vonden, als u mango in de pokebowl zou willen kunt u dat er extra vragen. Met vriendelijke groet, Little toko team.